X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.
Poleć znajomemu| Forum
drukuj skomentuj artykuďż˝ forum poleďż˝ artykuďż˝ znajomemu A A A

Gdy się zdarzy wypadek za granicą

2008-06-30 15:58 poniedziałek
Towarzystwo ubezpieczeniowe Jak działa centrum alarmowe? Co robić, gdy nastąpi wypadek? Co robić po powrocie do kraju?
 Allianz Centrum operacyjne Assistance:
  • czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne lub faksem (różne języki):
    tel. (48 22) 522-25-22
  • formularz zgłoszenia szkody  
Allianz pokrywa koszty leczenia od razu, nie trzeba zabiegać o refundację, ale należy jak najszybciej skontaktować się z Centrum operacyjnym  Jeżeli wcześniej nie skontaktowałeś się z Centrum operacyjnym masz na to 7 dni po powrocie do kraju by uzyskać zwrot kosztów- wymagane dokumenty :
  • dokument ubezpieczenia
  • diagnozę lekarską
  • oryginały rachunków i dowody ich zapłaty
  • protokół BHP (jeżeli był  sporządzony)
  • notkę policyjną (jak wyżej)
 Inter Risk Centrum assistance:
  • całodobowa infolinia* - zgłoszenia telefoniczne*





* brak danych na stronie internetowej TU
Za zgodą Ubezpieczonego Centrum Assistance gwarantuje placówce pokrycie kosztów leczenia
Aby uzyskać zwrot kosztów należy powiadomić Ubezpieczyciela nie później niż 14 dni po powrocie do kraju, wymagane dokumenty:
  • numer polisy
  • diagnoza lekarska
  • dokument określający zakres udzielonej pomocy
  • oryginały rachunków i dowody ich zapłaty
 Compensa Centrum alarmowe:
  • czynne całą dobę
  • zgłoszenia telefoniczne 0801 120 000 (połączenie cześciowo płatne)
    lub (022) 501 61 00
  • formularz zgłoszenia szkody
Towarzystwo pokrywa koszty leczenia w ramach ubezpieczenia assistance  
Generali Centrum Pomocy Generali:
  • całodobowy dyżur telefoniczny, także w języku polskim: tel. (048 22) 874 56 54
  • formularz zgłoszenia szkody
Koszty leczenia za powstałe za granicą powyżej 200 zł są automatycznie pokrywane przez Ubezpieczyciela  Jeżeli wcześniej nie skontaktowałeś się z Centrum Pomocy Generali  masz na to 7 dni po powrocie do kraju- wymagane dokumenty:
  • numer polisy
  • opis okoliczności zaistnienia zdarzenia
  • orzeczenie lekarskie
  • wszystkie faktury, rachunki, świadectwa lekarskie
 Hestia Centrum Alarmowe assistance:
  • czynne całą dobę
  • 7 dni w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne w języku polskim: . (48 58) 550 70 12
  • formularz zgłoszenia szkody
Możliwe automatyczne pokrycie kosztów leczenia przez Ubezpieczyciela lub zwrot kosztów po powrocie do kraju W ciągu 7 dni od powrotu do kraju należy przedstawić rachunki za lekarstwa i diagnozę lekarską
 IHI Centrum alarmowe:
  • czynne całą dobę  7 dni  w  tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne (w różnych językach)
Towarzystwo bezpośrednio opłaca wszystkie rachunki za leczenie Niezwłocznie po powrocie do kraju należy przedstawić dokumenty wymagane aby  uzyskać zwrot kosztów:
  • formularz zgłoszeniowy
  • oryginały rachunków i dowodów zapłaty
 Inter Polska CENTRUM POMOCY INTER Polska
  • czynne całą dobę
  • 7 dni w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne w języku polskim:
    (48 22) 864 55 24
Gdy zdarzy
się wypadek należy koniecznie skontaktować się z Centrum Pomocy i postępować zgodnie z udzielonymi wskazówkami. Gwarantowanie kosztów pobytu w szpitalu;
w przypadku leczenia ambulatoryjnego koszty pokrywa Ubezpieczony, a następnie występuje o ich zwrot
Wymagane dokumenty aby uzyskać zwrot kosztów:
  • formularz zgłoszeniowy
  • oryginały rachunków i dowodów zapłaty
 PZU Centrum Alarmowe PZU:
  • czynne całą dobę, 7 dni  w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne- tel. (48) 22 566 55 44; ( 48) 22 522 25 11
  • formularz zgłoszenia szkody
W przypadku pomocy ambulatoryjnej- Ubezpieczony sam pokrywa koszty leczenia, po powrocie do kraju otrzymuje ich zwrot
- leczenie szpitalne- Ubezpieczyciel gwarantuje pokrycie kosztów po uprzednim powiadomieniu Centrum Alarmowego
Jeżeli wcześniej nie skontaktowałeś się z Centrum Alarmowym masz na to 7 dni od powrotu do kraju- wymagane dokumenty:
  • formularz zgłoszenia szkody
  • dokument potwierdzający ubezpieczenie
  • dokumentacja medyczna
  • oryginały rachunków i dowody ich zapłaty
 Signal Iduna Centrala Alarmowa:
  • czynna całą dobę 7 dni w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne w języku polskim- tel. (+48) 22 864 55 26
  • formularz zgłoszenia szkody
Jeżeli koszty leczenia nie przekraczają 100 euro Ubezpieczony zobowiązany jest sam je pokryć, a następnie wystąpić o zwrot kosztów
- powyżej tej kwoty- koszty pokrywa Ubezpieczyciel
W terminie  7 dni po powrocie do kraju należy zwrócić się o zwrot kosztów leczenia- wymagane dokumenty:
  • formularz zgłoszeniowy
  • dokumenty lekarskie oraz dowody poniesionych wydatków (oryginały rachunków i dowodów ich zapłaty)
 Warta Centrum Alarmowe:
  • czynne całą dobę 7 dni w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne lub faksem w języku polskim – brak numeru
  • formularz zgłoszenia szkody
Możliwe automatyczne pokrycie kosztów leczenia przez Ubezpieczyciela lub zwrot kosztów po powrocie do kraju W ciągu 7 dni od powrotu do kraju przedłożyć Ubezpieczycielowi dokumenty:
  • formularz zgłoszenia szkody
  • dokumenty lekarskie i dowody poniesionych wydatków (oryginały rachunków i dowody ich wpłaty)
 Elvia Centrum Operacyjne Elvia:
  • czynne całą dobę 7 dni w tygodniu
  • zgłoszenia telefoniczne lub faksem w języku polskim - (+48 22) 522-27-75 
Należy zadzwonić do Centrum Operacyjnego Elvia, podać numer polisy a konsultanci Elvia zorganizują pomoc i pokrycie kosztów związanych m. in. z:

  •  leczeniem chorób
  • usuwaniem skutków nieszczęśliwych wypadków
  • zakupem środków medycznych i opatrunkowych
  • transportem sanitarnym
  • poszukiwaniem i ratownictwem
 
Zobacz tak�e
« powrďż˝t do dziaďż˝u: Poradniki
« zapisz siďż˝ na Newsletter
Wpisz szukane słowo
Losowy termin:
Poręczenie cywilne - jest to umowa, w której ... więcej»
Nasze serwisy:
www.ubezpieczeniaonline.pl Ubezpieczenia przez Internet. Kup online ubezpieczenie samochodu, na życie, zdrowotne, nieruchomości, na wakacje, na narty, NNW, dla przedsiębiorców, inwestycyjne, ochrona prawna.
www.ubezpieczeniazyciowe.pl Wszystko o ubezpieczeniach na życie. Zamów ubezpieczenie na życie, Korzyści z ubezpieczenia na życie, Ceny ubezpieczeń na życie, Czym jest ubezpieczenie na życie? Oblicz składką ubezpieczenia na życie.
www.rankingubezpieczennazycie.pl Ranking Ubezpieczeń Ochronnych - zabezpiecz Twoje życie i zdrowie. Ranking Ubezpieczeń Oszczędnościowych - oszczędzaj na emeryturę. Na co zwrócić uwagę wybierając polisę na życie?
www.ubezpieczeniemieszkania.pl Zamów ubezpieczenie nieruchomości u 5 agentów lub kup ubezpieczenie mieszkania online. Wypełnij formularz, oblicz składkę i kup polisę. Polisa na e-maila!
www.ubezpieczenienanarty.pl Ubezpieczenia na narty i snowboard. Poradniki narciarskie. Oblicz składkę ubezpieczenia na narty i snowboard. Kup ubezpieczenie narciarskie online.
www.ubezpieczenienarciarskie.pl Porównaj ubezpieczenia narciarskie online i dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie. Ubezpieczenia na narty daję Ci komfort spokojnych i bezpiecznych wojaży po stokach narciarskich.
www.ubezpieczenieturystyczne.com.pl Porównaj ubezpieczenia podróży online, dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystyczną online. Ubezpieczenia na wakacje - podróżne, ubezpieczenie na wyjazd.
www.polisaturystyczna.pl Porównaj ubezpieczenia turystyczne online, wybierz najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystyczną online. Ubezpieczenia na wakacje - dla Ciebie i Twojej rodziny.
finanse.rankomat.pl Porównaj produkty bankowe i sprawdź ranking kredytów gotówkowych oraz ranking kredytów hipotecznych. Najlepsze produkty bankowe w internecie.
Witryna w programie
Polisa na 100%
Opinie klientów 4.71 / 5.00
Program
POLISA NA 100%
Rzetelny pośrednik ubezpieczeniowy Działamy zgodnie z Ustawą o Pośrednictwie Ubezpieczeniowym.
gwarancja nawet do 8 mln złotych Ubezpieczenie OC z tytułu wykonywania działalności agencyjnej.
bezpieczny zakup polisy online Certyfikat SSL. Płatność PayU - szybki przelew bankowy oraz karta.
Średnie zadowolenie
klientów
BARDZO DOBRY
4.71
/ 5.00 sprawdź